رویه ارسال سفارش شرکت همسفر چگونه است؟

روش اول

                                                                            1 – پست پیشتاز

هزینه ارسال با پست رایگان میباشد.

شرکت تولیدی همسفر به صورت مستقیم از انبار شرکت سفارشات را تحویل مامور اداره پست جمهوری اسلامی ایران میدهد.

سفارشات از اصفهان،توسط پست پیشتاز ارسال میگردد و بین 2 الی 7 روز کاری زمان میبرد تا سفارش به دست مشتری برسد.

با توجه به تجربه های ارسال،معمولا سفارشات شهرستان های نزدیک به اصفهان بین 2 الی 4 روز کاری از زمان ارسال به دست مشتری میرسد.

*توجه کنید* اگر واریزی نهایتا تا ساعت 11 صبح انجام شود سفارش در همان روز تحویل پست می شود،در غیر این صورت ارسال سفارش فردای آن روز انجام میگردد.

روش دوم

                                                                           2 – ارسال با اتوبوس

اگر میخواهید سفارش سریع تر به دست شما برسد میتوانید زمان ثبت سفارش در قسمت توضیحات (ارسال با اتوبوس) را بنویسید.

*توجه داشته باشید در صورت ارسال با این روش هزینه ارسال سفارش از درب شرکت همسفر تا درب انبار اتوبوسرانی به عهده شرکت همسفر میباشد و هزینه بین شهری و انبارداری مقصد به عهده مشتری میباشد*

برای ارسال سفارش با اتوبوس،هر روز تا پایان وقت کاری شرکت همسفر در همان روز برای واریز فرصت دارید،در غیر این صورت سفارش فردای آن روز تحویل انبار اتوبوسرانی می شود.

به محض تحویل سفارش به انبار اتوبوسرانی،شماره بارنامه،آدرس انبار شهر مقصد و شماره تماس انبار مقصد از طریق پیامک برای شما ارسال میگردد.

زمان تحویل سفارش از این طریق یک روزه میباشد.

به عنوان مثال: اگر امروز خرید خود را نهایی کنید تا بعد از ظهر همان روز سفارش تحویل انبار اتوبوسرانی می شود و فردای آن روز طی تماس از انبار مقصد برای تحویل سفارش به شما اطلاع داده میشود.

پیشنهاد: اگر با شما تماس گرفته نشد خودتان با انبار مقصد که شماره تماس آن از قبل برای شما ارسال میشود تماس گرفته و از رسیدن بسته مطمئن شود و بعد به انبار مراجعه فرمایید.