به ما بپیوندید!


همکاری در فروش

همه میتوانند همکار فروش ما شوند و کسب درآمد کنند!

 

سیستم کسب درآمد همسفر چیست؟

در سیستم کسب درآمد همسفر هر کس می تواند با یک عضویت ساده و کمک به فروش کالاها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند. این روش که افیلیت مارکتینگ نام دارد، از مهم ترین شیوه های کسب درآمد اینترنتی است که همه می توانند به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام و اینستاگرام و یا سایت، کانالی برای کسب درآمد آنلاین خود ایجاد کنند.

هر فردی میتواند با عضویت رایگان در سیستم افیلیت مارکتینگ همسفر و معرفی کالاهای سایت به ازای هر فروش موفق پورسانت دریافت کند وقتی میگوییم هر کسی میتواند همکار همسفر شود یعنی افرادی که هیچ تخصصی در زمینه فروش و سایت و … ندارند میتواند تنها با یک گوشی موبایل اقدام به همکاری و فروش محصولات کنند و به هیچ سرمایه ای نیاز نخواهید داشت همچنین در پروسه خرید و ارسال محصول اصلا شما دخیل نخواهید بود این سایت همسفر تاشو است که این کارها را انجام میدهد حتی هیچکس از اینکه شما بابت فروش محصول کمسیون دریافت میکنید خبردار نخواهد شد. پس تمام نیازمندی شما برای رسیدن به درآمد میلیونی یک دستگاه ( موبایل یا کامپیوتر ) متصل به اینترنت و پشتکار برای معرفی محصولات به دوستان اشنایان و افراد غریبه که کیلومتر ها از شما دور هستند می باشد.

از کجا شروع کنیم؟ (راهنمای سریع شروع کار)

برای شروع باید به در پایین همین صفحه به حساب کاربری خود ورود یا ثبت نام کنید

سپس بخش لینک های بازاریابی در پروفایل بازاریابی وارد شوید و  لینک ارجاع پیش فرض را کپی کنید و برای دوستان خود از طریق پیامک یا هر پیام رسان دیگه ای ارسال کنید.

همچنین اگر میخواهید محصول خاصی از سایت را بفروشید، ابتدا لینک آنرا در سایت کپی کنید و در بخش شماره یک پیست کنید سپس با زدن دکمه ایجاد لینک(2) لینک محصول حاوی ارجاع شما ساخته میشود میتوانید آنرا کپی کنید(3) و سپس در اختیار مشتری قرار دهید با خرید موفق مشتری به شما کمسیون تعلق میگیرد

نکته: این راهنمای سریع می باشد. جهت اطلاعات کامل “راهنمای سیستم همکاری در فروش همسفر” در ستون کناری همین صفحه را مطالعه نمایید.

کمیسون فروش چقدر است؟

کمیسیون فروش محصولات همسفر برای افرادی که تازه عضو سیستم کسب درآمد شده اند 7٪ از فروش هر محصول می باشد و بعد از فروش 50 میلیون تومان محصول این کمیسیون به 12٪ ارتقا پیدا میکند.

بعد ارسال لینک بازاریابی چه اتفاقی می افتد؟

بعد از وارد شدن دوستان شما به لینک ارسالی شما ، در صورتی که خرید محصولی انجام دهند ، کمیسیون فروش آن برای شما ثبت می شود.

چگونه می توانم لینک سفارشی محصول مورد نظر خود را ارسال کنم؟

در بخش لینک بازاریابی من ، قسمت ایجاد یک URL سفارشی لینک محصول نظرتون را در قسمت “صفحه‌ای مشخص از وب‌سایت” صفحه کپی کنید ، با ایجاد لینک، لینک مورد نظر ساخته می شود و می توانید برای فرد مورد نظر ارسال کنید.

مقدار و زمان تسویه حساب مبالغ دریافتی

برای دریافت کمیسیون حداقل باید 600.000 تومان در حساب شما فروش اتفاق افتاده باشد ، که بطور ماهانه تسویه می شود.

کمیسیون من به کجا واریز می شود؟

برای وارد کردن اطلاعات حساب خود وارد بخش پروفایل در جزییات پرداخت شوید و شماره شبای کارت خود را خود را وارد کنید.

آپلود
حذف