همکار گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از سیستم همکاری در فروش همسفر به دقت مطالعه نمایید

با عضو شدن در سیستم همکاری در فروش همسفر می‌توانید از طریق وب‌سایت، شبکه اجتماعی و نرم‌افزارهای آنلاین خود (که در این شرایط و قوانین به اختصار «رسانه» نامیده می‌شوند)، درآمدزایی کنید. اشخاصی که در این سیستم عضو شده و نام کاربری و رمز عبور دریافت می‌کنند، همکار/ همکاران نامیده می‌شوند.

لازم به ذکر می‌باشد: ورود شما به سیستم همکاری در فروش و همچنین استفاده از خدمات آن به معنای آگاه بودن و پذیرفتن تمامی شرایط و قوانین استفاده از این سیستم می‌باشد. قبول این شرایط برای ثبت‌نام شما الزامی و به منزله عقد قرارداد همکاری در فروش با همسفر است.

سیاست‌های حریم شخصی

1-سایت همسفر متعهد می‌گردد از اطلاعات شخصی و فردی همکاران، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.

2- همسفر متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

3- همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات همسفر، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط همسفر تحت حمایت حقوق مالکیت فکری همسفر محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود متعلق به همسفر است و هرگونه استفاده غیر مجاز، حق پیگرد قانونی را برای همسفر محفوظ می‌دارد.

قوانین و مقررات همکاری در فروش

1- شخص ثبت نام کننده باید حقیقی بوده و با نام، ایمیل و اطلاعات تماس مختص به خود ثبت نام کند، در غیر این صورت، حساب کاربری پس از بررسی حذف خواهد شد.

2- استفاده از لینک همسفر در شبکه‌ها و سایت‌های غیر اخلاقی ممنوع بوده و در صورت مشاهده این موضوع حساب کاربری مسدود و درآمد حاصله بلوکه خواهد شد.

3- شماره شبای بانکی اعلام شده از طرف همکار فروش باید به نام خودش باشد و در غیر این صورت واریزی انجام نخواهد شد تا موقعی که شماره کارت با نام همکار اعلام و ثبت شود.

4-حداقل میزان مبلغ برای درخواست تسویه حساب  600,000 تومان و حداکثر زمان تسویه حساب از موقعه درخواست 30 روز می‌باشد.

5-در صورتی که مشتری توسط لینک بازاریابی همکار به اشتباه محصولی را دو بار خریداری نمایید، هزینه محصول دوم به حساب مشتری عودت داده خواهد شد و پورسانت همکار نیز از خرید دوم کسر خواهد شد، همچنین در صورت مرجوع شد کالا توسط مشتری پورسانت فروش  آن نیز از بازاریاب کسر خواهد شد.

6-پاسخگویی به مشکلات احتمالی پس از خرید و پشتیبانی مشتریان و … تماماً بر عهدهٔ همسفر است و همکاران گرامی هیچگونه دغدغه‌ای در این خصوص نخواهند داشت.

7-همکاران حق واگذاری لینک اختصاصی خود، سیستم خود (نام کاربری و رمز) و محتواهای تولید شده توسط همسفر را به اشخاص ثالث جزئا و کلاً ندارند و نخواهند داشت. همکاران باید نهایت دقت را در حفظ نام کاربری و رمز عبور مبذول نمایند.

8- همکاران متعهد هستند بدون اخذ تأیید کتبی همسفر از برند و علائم تجاری در ایمیل‌های خود، نامه‌ها، سایت خود (به جز محدودهٔ لینک اختصاصی) استفاده نکنند. همکاران متعهد هستند این اطمینان را حاصل نمایند که در اطلاعات و محتواهایی که در منظر عموم قرار می‌دهند، شبههٔ ارتباطی جز همکاری در سامانه همکاری در فروش (از جمله مشارکت، نمایندگی و غیره) را ایجاد ننمایند. در غیر این صورت مسئول جبران هرگونه خسارتی هستند که از این بابت به اشخاص ثالث، وارد می‌شود.

9- همکاران متعهد هستند بدون اخذ تأیید کتبی همسفر از محتوای لینک اختصاصی خود برای تشویق مشتریان به شرکت در قرعه کشی، مسابقات و ارائه محصولات در قالب هدیه و اخذ هرگونه وجه از خریدار برای اهداف فوق که خود طراحی نموده‌اند، استفاده ننمایند. در صورت عدم رعایت این تعهد مسئولیت‌های قانونی و پاسخگویی در مراجع قانونی بر عهده همکار است.

10- همکاران در صورت لزوم باید جایگاه و ارتباط خود را با همسفر با عنوان “عضویت در سامانه همکاری در فروش” روشن و اعلام بدارند و در سایت، اپلیکیشن، شبکه‌های مجازی خود، دیگران و یا دیگر اماکن عمومی آنلاین و آفلاین به هیچ عنوان، حق ندارند اظهار نمایند که با همسفر هرگونه ارتباط دیگری به جز عنوان مذکور در فوق، همچون رابطه نمایندگی، اسپانسرشیپی، حمایت گری، جوینت ونچری و یا هر ارتباط غیرواقعی دیگری دارند. در صورت وجود چنین ادعاهایی، همکاران شخصاً مسئول جبران خساراتی که از این حیث به برند همسفر و اعتبار همسفر وارد شود، هستند. در این موارد همسفر می‌تواند به صلاحدید خود نسبت به ارزیابی میزان خسارات و کسر آنها از مطالبات همکاران اقدام نماید.

اطلاعیه 

قوانین ذکر شده در این قرارداد ممکن است بعد از مدتی با توجه به سیاست‌های سایت و بدون اطلاع قبلی تغییر داده شوند، لطفاً هر چند وقت یکبار قوانین را مطالعه نمایید.

لازم به ذکر می‌باشد این تغییرات به‌طور خودکار پس از قرار گرفتن روی وب‌سایت همسفر به‌منزلهٔ اصلاحیه با الحاقیه این قرارداد محسوب می‌شود و نیاز به هیچ‌گونه تشریفات دیگری جهت امضا و ابلاغ نیست.